Friday, February 25, 2011

Icha

Pantat Icha


Kisah ini pernah berlaku didalam hidup ku dimana kata orang rezeki depan mata jangan ditolak.Kisah ini bermula apabila adik ipar ku yang bernama icha telah ditebok perawannya oleh kekasih yang tidak tahu akan apa kesudahannya.Oklah aku malas nak ceritakan kisah adik ipar aku ni tapi aku akan ceritakan kisah yang paling best diantara aku dengan dia.Icha ni boleh dikatakan mempunyai rupa bentuk yang amat menarik sekali tapi paling aku tak tahan bila melihat tetek dia.Pernah sekali apabila aku buka pintu bilik air aku terlihat tubuh dia yang …mmmm….tak tahan aku nak cakap.Jadi aku lihat sepuas yang aku mahu.Tetek dia saiz 34 dan pantat di bulu nipis….

Jadi pada hari sabtu keluarga aku dan mertua aku terpaksa balik kampong,aku pulak tak dapat ikut pasal kerja dan icha pulak pasal peperiksaaan.Bila malam aku tengah dok syok tengok filem blue niat aku malam ni icha akan aku balun cukup-cukup pantat dia.Jadi aku biarkan pintu bilik aku terbuka.Aku tahu icha sedang mandi.Aku pun terus mengintai .Terus tegang batang aku melihat tubuh dia yang sedap gila ni.Tapi aku tak sangka yang icha ni tengah mengentel biji dia.Ahh!!ni pasti lauk aku hari .Aku biarkan icha tengah layan stim dia.Botol syampu yang kecik tu di masukkan dalam pantatnya.Tetek dia diramas dengan lembut.Aku buka baju aku.Nak sergah dia dengan keadaan bogel.Bila kau lihat icha nak klimaks aku terus buka pintu bilik air.Terkejut icha apabila melihat aku dalam keadaan bogel depan matanya.Tapi apa yang aku lihat dari matanya dia hanya memandang batang aku saja.

Abang ..nak …apa buka pintu ni?

“Ooo..ini kerja icha ya!Napa tak ajak abang sekali join .Main dengan botol tu kan tak best.”Terus aku suakan bantang aku dekat mulut dia.

Icha tanpa membantah terus mengolom batang aku dengan penuh ketagihan bagaikan sudah 10 bulan tak dapat batang.Jilatannya membuat aku terkhayal sebentar.

“Sedap bang…..ssrruuppp..ssrruuppp…ssrruupppp….malam ni abang nak icha puaskan abang.Jadi abang mesti puaskan icha o.k.ssrruupp..ssrruuppp..ssrruuppp!!!!!!!!!!!!”

“O.k malam ni kita main puas o,k…mmmm…aaaaaaaarrgghhh!!!!!!!!!!sedapnya icha.Lagi saying.

Aku terus dirikan icha. Dan mencium bibir dia yang lembut itu.Lidah aku punya sedap dihisapnya.Sambil bercium aku main tetek dia.Peh…Sedap siol Kaki dia diletakkan atas baldi jadi aku dapat idea main berdiri memang kesukaan aku.Tengah icha melayan kesedapan aku terus masukkan batang aku ;

“Arrggghhhh!!Sakit bang….aarrgghh..mmm…mmm..perlahan sikit ….abang..abang mmm..mmm..mmm…mmm..mmm..aarrgghhh..aarrghhh,,,aarrgghhh…aarrghhh..kuat bang ..lagi bang laju lagi……uuuurrrghhhhh!!!!!!!!!sedapnya batang abang panjang…fuck me ..yes……yes…aarrgghhh!!!!!!!!!!!”

“Sedap sayang..malam ni aku akan main aarrghhhhhh…….dengan puas.Arrgghhh…aarrghhh..sedap puki kau…icha..!!!

“Laju bang..aarr….aarrgghh….uuggghhrrr!!!!!!!!!!!!sedapnya .

Aku stop dan hisap tetek dia yang besar dari kiri ….lepas tu ke kanan Aku ni memang suka hisap tetek permpuan.Icha mengosok kepala aku.Aku lihat icha sedang melayan kesedapan yang tak terhingga akibat sedutan aku.Tapi kali ni aku sedut yang paling kuat sekali..

“Arrrgggghhhhh,,,,,,,,,,,mmmmmm…………lagi bang!!!!!!aaarrrrrggghhh…aarrgghh..aarrrgghhhhh.hisap tetek tu kuat lagi…sedapnya bang jangan stop….aarrgggggggggg!!!!!!!!!!!!

Aku pun terus jilatan aku hingga turun ke bawah .Bila ku jilat perutnya icha menggeliat kesedapan.Tangannya tak berhenti meramas teteknya yang kian menegang.Apa yang aku lihat putingnya kian keras.

Akhirnya lubang yang aku cari telah jumpai.Terus aku menjilat biji yang aku inginkan.Suara icha makin lama makin menjadi-jadi bila lidah ku bermain dilubangnya.Airnya makin banyak keluar dan makin laju aku menghirup air yang makin lama makin sedap aku menelan.Ku masuk kan jari ku didalam lubang yang makin licin.

“Uurrgghh..uurrgghhh…..yessssssssssssssssssssssssssssssssss….icha nak sampai dah..laju bang .jangan stop bang.Lagi laju lagi!!!!AAAAARRRRRGGGGHHHHHH!!!

Ku lihat tubuh icha mengeletar kesedapan…ku masukkan kedua-dua jari ku kedalam kedua lubang icha…depan dengan belakang aku jolok dgn jari ku sambil aku menjilat biji.Icha punya klimaks agak lama ku rasakan….tapi aku masih tidak berhenti menjilat biji dan jolok kedua-dua lobang dgn jari .Kerna ku suka melihat perempuan klimaks yang agak lama.Kali ni aku mahu buat seperti mana yang pernah ku lihat didalam filem blue.Lalu ku berdiri dan membalik icha.Kepalanya kebawah sambil mengolom batang ku dan aku pula menjilat pantatnya.Kenikmatan rasa stly ni agak penat tapi kepenatan itu hilang dari fikiran ku yang makin lama makin sedap dgn cara itu.Icha makin ganas kerana icha mengolom batang ku agak ganas dan makin lama makin laju…

Puas sungguh aku bermain oral sex dengan icha. Lepas tu aku berdirikan dia.

“UUrrghhhh!!!!!!!!!!!!kalau icha tahu dari dulu lagi icha dah mintak batang abang”.

“yelah icha pun jual mahal dgn abang”

“Abang memang pro main pantat icha macam nak tercabut rasanya…tapi inilah yang paling best yang pernah icha rasakan .Icha nak abang puaskan icha hari ni.Abang nak main depan ke ..belakang icha kasi janji abang puaskan icha o.k”sambil melancap batang ku.

Lalu aku mendukung icha dan membawa dia ke bilik ku yang agak seluas sedikit ruangnya.Icha makin lama aku lihat membuatkan aku mahu membuat dgn ganas sekali.Yelah pantat yang ketat dan gebu lagi.Icha menjilat badan ku dari atas ke bawah.Koloman icha makin lama makin meyedapkan aku apabila dia memainkan lidah dia di telur ku.Aku membalikkan dia dan membuat aksi 69.Aksi yang paling sedap sekali.Pantat icha ku jilat dengan sepuas yang aku mahukan Sambil icha mengolom batang ku aku fuck mulut dia.

ssrruppp..ssrruuppp….uuu..uuu…uu…ssrruuppp…uu…uu…uu..uu..mm..m……ss.rrruuuupppp!

Aku lihat mulut icha seolah menerima jolokkan dari batang ku ni.Batang aku makin lama ku rasakan makin keras bagaikan batang besi yelah 7 inchi setengah.Icha masih terus menjilat batang ku adakalanya dia menyedut-nyedut telut aku tapi apa yang paling best bila icha menjilat jubo ku.Inilah kali pertama aku rasakan perempuan jilat jubo aku.Tapi aku pun buat seperti mana yang dia buat pada jubo aku.Kesedapannya memang tidak boleh dikatakan dari mulut trylah kalau nak tahu.Aku pun mula menjilat perut perlaha-lahan lepas tu ke tetek dia.Icha pun sama juga buat seperti mana yang aku buat.Patutlah perempuan suka bila tetek dia dihisap memang sedap bila tetek kita di hisap orang.Jari aku tidak berhenti menjolok pantat icha dan icha tetap terus melancap batang ku.Permainan oral sex ini aku buat sampai icha klimak kali ke empat dimana aku nak dia puas paling puas dalam hidup dia.

“Sedap sayang…sedut puting tu..ayang suka…mmmm…mmm”

“Sedap sayang.”

“MMMMMMmmmmm…uurrghhh!!!!!!!!!

Icha makin lama makin merasai keindahan yang menyelubungi tubuhnya.Tanpa ku duga icha mengambil kain tu lalu mengikat tangan ku di hujung katil.Aku tak tahu apa yang hendak dibuat nya tetapi icha mula menyangkung dan menyuakan pantatnya ku mulut ku.

“Suck it…..baby..make me hot.Mmmmmm…uuuuu..aaa..aa..a…a.a…..aaaa….aaa…aa….”

Aku menjilat lurah dan terus menjilat ke arah jubonya.Icha menekan pantatnya ku muka dengan penuh kegairahan.Aku makin lama merasai satu kenikmatan yang sukar aku nak luahkan pada korang tetapi apabila melihat perempuan naik minyak lain macam kita dibuatnya.Itulah yang aku alami dengan icha.Icha terus membuat aksi 69.Lidah aku bagai sudah kebas menjilat pantatnya.Batang aku icha kolom dengan penuh kenafsuan seorang wanita.Sampai habis batang aku diletakkannya didalam mulut.Kalau korang nak tahu bagai kalau tangan diikat dan seorang perempuan duduk mengadap kaki sambil mengangakat kaki korang dan kolom batang korang.Itulah yang aku alami dengan adik ipar ku ini.Makin lama aku lihat icha makin ganas mengerjakan batang aku.

“UUrrgghhh…sedapnya batang ni…mmm..mmm…mmmssrruuppp..ssrruupp..ssrruupp”

“AAhhhh!!!icha abang nak rasa lobang icha….cepat sayang.Abang nak fuck icha.”

Icha membuka ikatan tangan ku setelah 40 minit dia kerja aku dengan posisi tersebut.Penat siol.Tapi kali ni giliran aku kerja pantat dia.Icha duduk di atas ku dan mula memainkan peranannya.Enjutannya makin lama makin laju ..Tak terkira kesedapan yang aku alami cara ini.Aku bangun dan mula menyonyot tetek dia yang sudah keras.Tapi kali ini aku buat yang paling aku kuat dalam hidup ku.Aku lihat icha makin lama bagaikan kena ganja.Sudah ilang arah haluan diiringi dengan jeritan kesedapan.

“Ahh..hh..hh..aa..a…a…mm.m….aaa..a…a…a….aaaaaaaaaaaaa..a…a…aa….uurrghhh!!yes..yes…aa..a…a..a…a…a…a…a…a..mmmm..mmm..”

Mulut aku tidak lari dari menghisap tetek dia icha.Aku ramas dengan kuat dan sedut dengan kuat.Sedap sungguh dengan apa yang aku buat.Aku lihat tetek icha penuh dengan love bite yang aku buat pada tetek dia.Icha makin lama makin sedap merasai batang aku,henjutan dia jangan cakaplah makin lama makin laju.Aku pulak makin lama makin mahu membuat yang agak ganas lagi dari cara yang tadi sambil icha melayan kesedapan aku pulak tengah dok piker cara macam mana pulak nak aku try kali ni.

Aku dukung icha.Kali ni aku nak main dukung .Peehhhh!!!!!mampat betul kali ni aku rasakan batang aku dalam pantat icha.jangan cakaplah icha punya raungan makin lama makin menjadi-jadi.

“Urrhhh!!!sedapnya batang abang..uurgg..uurrgghhh,…uurrgghhh!!!!!Kuat bang icha nak abang buat kuat-kuat.Sedap tu batang abang icha nak…..sssssaaaaaayyyyyyaaannnggggg!”mulut icha tidak berhenti melafazkan kata-kata nikmat dari batang aku.Sememangnya main dukungHenjutan demi henjutan aku teruskan tapi aku tak pasti apa yang aku lihat adalah dalam 20 minit aku main dukung dengan icha.Aku pun baringkan icha ke lantai,kami membuat berdua membuat 69 pantat dia ku lihat makin sempit dan aku masuk 3 jari aku didalam pantat dia sambil aku menjolak dekat lubang jubo icha.Rengekkan dia bukan main menjadi-jadi sambil mulut dia mengolom batang aku.Selepas itu aku kata kat icha yang aku nak main jubo dia ,dia setuju dia katakana pada ku yang dia nak aku pecahkan dara jubo dia kat aku kalau boleh main sampai dia puas.Perlahan-lahan aku masukkan batang aku didalam jubo icha tak susah pulak ku rasakan nak masuk kat lubang jubo icha ni mungkin kerana dan sedap dari tadi aku mengerjakan pantat dia jadi mungkin lubang jubo dia pun memberikan batang aku masuk kedalam.Peh yang ini memang aku suka main sambil berdiri dari belakang sambil meramas tetek icha.

“Urrhhh!!sedapnya….jangan stop bang”

“Sedap tak sayang style ni”Sambil aku meramas tetek icha.

“Sedap bang …..mmmm..mm….mmmmm….aaarrgghhhh….aaaarrgghhh!!!Sedap batang kat jubo icha ni.Arrghh..aarrgghhh…arrghhhh…aarrgghhh…aarrgghhh!!!!!”

“Ketatnya jubo icha.Kemut sayang abang nak rasa jubo icha kemut,UUUUrrrggghhhhh!!!!!!!!!!!SEDAPNYA SAYANG”

Makin sedap pula aku main cara ini.Lidah ku di lehernya .Tangan kiri ku ditetek kiri dan tangan kanan ku main pantat dia.Boleh dikatakan semua anggota ku memainkan peranan untuk memuaskan nafsu aku dengan merogol adik ipar ku sendiri.Sudah sekian lama aku mahu merasa main dengan dia jadi bila dah dapat aku tak mahu melepaskan peluang aku yang sudah aku temui kini.

Icha mula memainkan peranan dia dengan mengenjut perlahan.Tapi kali aku rasakan yang aku nak terpancut.Icha nak aku pancut dalam jubo dia.Tapi dia mahu klimaks serentak dengan aku.Jadi aku teruskan menjolok icha dengan cara yang agak ganas.Icha makin lama aku lihat mata dia hanya mata putih saja yang aku nampak tetek dia punyalah bergoyang tak tentu arah mengikut rentak henjutankan batang ku.Semakin sedap aku membuat henjutan semakin sedap icha menjerit seks.Sedap betul aku menjolok jubo yang masih dara.

“Ahhhh..aahhh..aaa…aa….uummm..mm..mmm….laju lagi sayang..Yes fuck my ass.Kua-kuat sayang…yes..yes…aa…aaa…aaa..aaa…!!!!!!!!!”sambil ia mengentel biji dia yang makin membesar.Aku Suruh icha berdiri.Aku peluk badan dia sambil tetek dia aku ramas.Aku dah tak ingat apa-apa makin laju makin sedap Aku rasakan.

“Icha abang nak pancut dah”

“Kuat lagi bang!!mmmmm…..icha pun nak pancut juga….aaa..a…a.a…aaaaa….aaa.a…mmmmmm!!!!”

“Icha abang pancut sekarang….Iiiiiiiicccchhhhaaaa…..Aaaaaaaaaa….ssedapnya jubo kau!”

“Abang ………aaaaaaaaaaa…ssseeddaaaaaaappppppppppppppppppppppp…..batang abang……uuuuurrgghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh…aaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.!!!!!!!!

Selepas itu icha terus duduk depan aku sambil mnelan sisa-sisa air aku.Icha makin sedap menelan air ku.Setelah kepenatan aku dan icha duduk bersama sambil bercium.Icha mengatakan pada ku yang dia mahu main dengan aku pada bila-bila masa saja yang aku mahu kerana batang aku ini memang sedap.Aku mengatakan aku tak kisah janji yang penting aku dan icha puas bila buat seks.Aku dudkung icha dan pergi mandi bersama-sama dia.

Itulah pengalaman aku main dengan adik ipar aku.Tapi ini adalah kenyataan dan bukannya fantasi rekaan yang korang pernah baca didalam ni.Aku masih buat seks dengan icha kerana kini dia dudk bersama-sama dengan family ku jadi lagi senang aku main dengan dia.O.klah nanti aku akan ceritakan pada korang mengenai pengalaman pertama aku mula-mula buat seks dengan awek pertama aku o.k.Jadi nantikanlah cerita tersebut dari aku.Namun aku masih ada juga nasihat sedikit pada orang lelaki.Jangan suka sangat buat lancap kerana ia akan membuat korang sensara jadi kalau nak hilang sensara cari lobang lagi sedap.


No comments:

Post a Comment